dimecres, 12 d’octubre del 2011

Les PDI



Tots sempre hem sentit a parlar sobre les PDI, és a dir, les pissarres digitals interactives. Però jo, personalment havia sentit molt a parlar d'elles, les havia vist com les feien servir els mestres però jo en primera persona ma havia fet servir cap. El darrer dia de classe de TIC el professors ens va presentar les pissarres digitals i am tenir l'oportunitat de sortir a la pissarra i fer-la servir.




Des de fora es veu molt fàcil però jo no ho vaig veure tan fàcil una vaig sortir a provar-la. Potser és falta de pràctica o de costum però tot se m'escapava, em costava moltíssim fer allò que volia. El que més em costava de tot era llegir el que posava suposo que era perquè estava molt a la vora i 'imatge i la llum em feia un reflexe.




El que també em vaig adonar és que tots els programes que vam fer servir es poden usar sense les PDI, és a dir, no hi ha programes específics per PDI.



El que si que tinc clar és que tinc una matèria pendent amb les PDI, em comprometo a aprendre a utilitzar les PDI, ja que és un dels recursos més imprescindibles i més important que hi ha o hauria d'haver a les nostres escoles per poder avançar en un futur i en una educació del futur.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada